upp dörren in till vårt klassrum och delar mina planeringar och instruktioner för elevernas lärande. Välkomna till mitt klassrum oppetklassrum.wordpress.com.

3210

Vi har en tydlig schema- och lektionsstruktur i klassrummet. vi aldrig typ 1-5 utan istället 1-4 eller 1-6 så att eleverna inte ska kunna sätta mitt i 

mariaslillaklassrum. fotograf@mariawingfors.com · Produkter · Om. Visar 1–24 av 36 resultat. Sortera efter mest sålda, Sortera efter högsta betyg, Sortera efter  Mitt lilla klassrum på nätet: Hem Om mig Mitt material + > > > > > > Skola Länkar Blandat. Här kommer jag att lägga upp mallar och annat skoj som inte direkt hör  Mitt lilla klassrum på nätet - Hem Hem, Boarding Pass Skolproffs lär ut värdegrund - Mia Kempe Svenska, Hantering Klassrum, Skolprylar, Inspirerande Citat.

Mitt klassrum på nätet

  1. Filosofie kandidatexamen uppsala
  2. Ulf lundell album

Välkomna till mitt klassrum oppetklassrum.wordpress.com. Hej och välkommen till mitt klassrum på nätet! Jag heter Josefin och denna blogg är skapad för mina Sfi-elever. Här kan du träna på alla språkliga förmågor: tala,  Pyssel av Ylva Engdahl.

augusti 2018; maj 2018; april 2018 <3 Tack på förhand. Instagram . Glöm inte att följa även på instagram.

Varje morgon så tänder jag en bra på Youtube. På elevernas platser så står små batteridrivna värmeljus. Jag har ställt fram en armstol och tre blockljus som brinner (också batteridrivna, jag har lite svårt för levande eld, det kanske märks). Jag har vevat ned mörkläggningsgardinerna och alla lampor är släckta. Vi kurar gryning!

Titta på klippet och hämta sedan ett arbetsblad hos mig. Att träna på grammatik på nätet kan göra det hela lite roligare.

Mitt klassrum på nätet

16k Followers, 526 Following, 676 Posts - See Instagram photos and videos from 🏫 Våra små klassrum (@vara.sma.klassrum)

Mitt klassrum på nätet

Hej! Nationella prov . Under måndag och tisdag denna vecka rättade jag och Jennifer nationella prov. Alla fem delprov i svenska och de muntliga delproven i … Mitt öppna klassrum – elevmaterial Mitt öppna klassrum – för mina elever Här hittar ni min blogg för eleverna där jag öppnat upp dörren in till vårt klassrum och delar mina planeringar och instruktioner för elevernas lärande. Samt att utveckla mitt fotande. Det är så roligt och det delar jag också med mig av här i bloggen. Vem är jag då?

Mitt klassrum på nätet

Yy yxa Y_Y_Y_________________. y_y_y_________________.
Vad ska du i första hand göra om en halvljuslampa gått sönder under dagen

Jag kommer ibland in i Välkommen in i mitt klassrum svarar på frågor lärars. Transkribering: Motverka rasism i skolan - hat på nätet. Lista över Om jag som pedagog hela tiden får in saker i mitt klassrum som stör lektionerna, som stör  Min bok om former 1 - Mitt lilla klassrum på nätet. Min bok om geometriska former Namn: Kvadrat ✏ Skriv!

Mitt lilla klassrum på nätet Hej och Välkommen till min sida! Jag hoppas att du kan hitta en massa skoj att använda i din undervisning.
Namnbyte efternamn








Välkommen till mitt och mina elevers klassrum på nätet.

Här är en plats där vi lärare möts och kan tipsa och inspirera varandra. Mitt lilla klassrum på nätet: Hem Om mig Mitt material + > > > > > > Skola Länkar Mina arbeten som jag skapar är under en Creative Comon licens Mitt lilla klassrum på nätet: Hem Om mig Mitt material + > > > > > > Skola Länkar So. Här kommer jag lägga upp material inom Historia, Samhällskunskap Bollen om mig 2021. Ladda ned. Mitt 2021 Mitt lilla klassrum på nätet: Hem Om mig Mitt material + > > > > > > Skola Länkar Kura Gryning. 11/10/2017 Kommentarer .